کافه حزب الله

وبلاگی درباره‌ی همه چیز؛ با یک نگاه انقلابی

کافه حزب الله

وبلاگی درباره‌ی همه چیز؛ با یک نگاه انقلابی

تکیه بر تقوا و دانش در طریقت کافری است
راه‌رو گر صد هنر دارد توکل بایدش
--
زخون جگر پاکِ پاکم کنید سپس عاشق سینه چاکم کنید
به تیغ محبت هلاکم کنید به صحن ابوالفضل خاکم کنید
که خاکم دهد بوی مشک و عبیر
امیری حُسَینٌ وَ نعِمَ الامیر
-
به هر کوی و هر بزم و هر انجمن سرم خاک پای حسین و حسن
پدر در دوگوشم سرود این سخن که ای نازنین طفل دلبند من
حسینی بمان و حسینی بمیر
امیری حُسَینٌ وَ نعِمَ الامیر
--
یارب به نسل طاهر اولاد فاطمه
یارب به خون پاک شهیدان کربلا
یارب به صدق سینهٔ پیران راستگوی
یارب به آب دیدهٔ مردان آشنا
دلهای خسته را به کرم مرهمی فرست
ای نام اعظمت در گنجینهٔ شفا
گر خلق تکیه بر عمل خویش کرده‌اند
ما را بسست رحمت وفضل تو متکا
یارب خلاف امر تو بسیار کرده‌ایم
و امید بسته از کرمت عفو مامضی
چشم گناهکار بود بر خطای خویش
ما را ز غایت کرمت چشم در عطا
یارب به لطف خویش گناهان ما بپوش
روزی که رازها فتد از پرده برملا

بایگانی
آخرین نظرات

حالا که دیگر کارد به استخوان رسیده و هیچ کس به توصیه‌های ما گوش نکرده است شاید هم کاری نتوان کرد.

اگر:

1. تعرفه‌ی واردات خودرو سالی 10 درصد کاسته می‌شد.

2. خودروهای وارداتی را از روی «تنگ نظری» «لوکس» نمی‌نامیدیم.

3. خودروسازی واقعاً خصوصی راه افتاده بود.

4. مردم در خرید اتومبیل‌های بی کیفیت تأمل می‌کردند.

امروز قیمت خودروها این قدر گران نبود!

نظرات (۴)

  • محمد جواد خیری
  •  کارکنان کارخانه جات خودرو سازی ما دارای دو گروه هستند:
    1- کارگران که انصافا خیلی زحمت میکشند و اگه در زمینه خودرو اگر چیزی داریم از این افراده
    2- تعداد بسیار زیادی مهندس بیکار (میخواستم بگم مفت خور) (من خودم مهندسم نگید کارگره داره به بقیه فحش میده.) 
    3- مدیر های مفت خور
    اگه گروه دوم و سوم یه ذره تکون میخوردند تو این سالها یعنی یه خورده مفت نمی خوردند حالا انقدر تو خودرو وابسته نبودیم. 
    خیلی خودم رو کنترل کردم.
    فقط و فقط اگر بند سوم محقق میشد یعنی اگر اجازه میدادند خودروسازی خصوصی اتفاق بیافتد، الان مجبور نبودیم خودرو را به دوبرابر قیمت جهانی (تازه با دلار 3000 تومانی) بخریم. از چین که کمتر نیستیم!

    ولی خب همانطور که در سه دوره مسابقه طراحی ماشین شاهد بودیم، هر کسی که به سمت خودرو سازی خصوصی حرکت کند با بیل خاموش خواهد شد!

    چون مسلم است که این خودروسازان توانایی رقابت با خودروسازی خصوصی را ندارند.

    خدا خودش عاقبت امور را اصلاح کند...
  • کبوتر سپید
  • دیگر در حسرت خرید یک لامبورگینی ببخشید یک پراید باید بمانیم!
    و حالا این شما و این قیمت جدید دولتی پراید:
    17 میلیون تومان!
    این قیمت کارخانه است!
    تندر 32 میلیون
    206 تیب دو 32 میلیون!

    خدا عاقبت امور را اصلاح کند...

    پاسخ:
    البته از این که حدس قوی ما مبنی بر کشک بودن تولید ملی دروغ در نیامد خوشحالیم!